Dyżur Zarządu w każdy czwartek miesiąca, w godz. 11.00 - 12.00
tel. 16 673 2744, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

„Poznaj bliżej miasto ..."

Utworzono: 15 kwiecień 2015

W imprezie udział wzięło 35 uczestników, co było miłym zaskoczeniem dla organizatorów. Punkt zbiórki wyznaczyliśmy sobie przy fontannie w rynku naprzeciw Urzędu Miasta o godz. 10:15, przy której zrobiliśmy grupowe pamiątkowe zdjęcie.
Następnie spacerkiem przeszliśmy ul. Franciszkańską pod wieżę zegarową na placu Niepodległości, gdzie z przewodnikiem zwiedziliśmy Muzeum Fajek i Dzwonów wraz z wyjściem na taras widokowy, z którego podziwialiśmy piękną panoramę Przemyśla.
Po zwiedzeniu Muzeum Fajek i Dzwonów udaliśmy się spacerkiem w kierunku Katedry Rzymskokatolickiej, gdzie również z przewodnikiem zwiedziliśmy Rotundę i Krypty Archikatedry, które zostały otwarte w ubiegłym roku w podziemiach Katedry.
Kolejnym etapem naszej wędrówki po mieście było zwiedzenie trasy podziemnej pod Urzędem Miasta. Wszystkie miejsca, które zwiedziliśmy zrobiły bardzo duże wrażenie na zwiedzających, a szczególnie trasy podziemne.
Na zakończenie imprezy wszyscy uczestnicy zostali zaproszeni do Restauracji Dominikańska na ciasteczko, kawę i herbatę.
Zorganizowana impreza przypadła wszystkim do gustu i planujemy dalszą kontynuację. Następną taką imprezę planujemy zorganizować na powitanie lata w dniu 25.06.2015 roku, na której planujemy zwiedzić Muzea.
Serdecznie zapraszamy i do zobaczenia na kolejnej imprezie. Galeria zdjęć >>>

Tekst: Tadeusz Stanisławek
Zdjęcia: Zdzisław Welszyng

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej KLIK.

Akceptuje pliki cookie z tej strony.